حتما به یه رژیم غذایی پر از گوشت قرمز و تخم مرغ نیاز ندارین تا به اندازه کافی پروتئین دریافت کنین و یا حتی به مکمل ها هم دیگه نیازی نباشه. منابع غذایی گیاهخواران منبع خوبی از پروتئین بوده و سالم هستن.

حتما به یه رژیم غذایی پر از گوشت قرمز و تخم مرغ نیاز ندارین تا به اندازه کافی پروتئین دریافت کنین و یا حتی به مکمل ها هم دیگه نیازی نباشه. منابع غذایی گیاهخواران منبع خوبی از پروتئین بوده و سالم هستن.

و اما برخی مواد غذایی که سرشار از پروتئین هستن:

بروکلی
شاید مادرتون خیلی اصرار میکنه که بروکلی بخورین ، بهتره بدونین که دلیل خوبی داره، اونم پروتئینه! هر سرو بروکلی تقریبا حاوی ۴ گرم پروتئینه، و نیازی به یادآوری نیست که فیبر و ویتامین C هم داره.

۸ منبع پروتئین که شما را غافلگیر می کنند (بخش اول)

 

کینوآ
کینوآ یکی از بهترین منابع پروتئین طبیعی گیاخواران است که سرو یه بشقاب ازش حاوی ۲۴ گرم پروتئینه (تقریبا به اندازه یه سینه مرغ)!

آواکادو
آواکادو پر از مواد مغذیه، یک عدد آواکادو حاوی ۱۴ گرم پروتئینه! هر چند برخی اون رو به خاطر چربی بالاش نادیده میگیرن، اما حقیقت اینه که بدن به چربی هم نیاز داره، و چی از آواکادو بهتر که یکی از سالمترین منابع این مواد است.

۸ منبع پروتئین که شما را غافلگیر می کنند (بخش اول)

 

اسفناج
اسفناج یه ماده فوق سالمه که هر سرو ازش حاوی ۳ گرم پروتئین است. در اسموتی ها، سالادها، پاستاها، روی ساندویچ و پیتزا میتونه استفاده بشه.

ادامه داره…

منبع: نوین زی

کلمات کلیدی :
نظرات بییندگان :

بهترین مشاغل و خدمات شهر خود را ، در سایت نشونه پیدا کنید.

مشاهده سایت نشونه