استخوان یکی از مهمترین قسمت های بدن است که هر چقد قوی تر باشن، زندگی سالم تری خواهیم داشت.

استخوان یکی از مهمترین قسمت های بدن است که هر چقد قوی تر باشن، زندگی سالم تری خواهیم داشت. پس با مصرف روزانه کلسیم و خیلی چیزای دیگه میتونیم سلامتی استخوان ها رو بهبود بدیم. با انجام این ده نکته استخوان ها تقویت میشن:

سبزیجات تیره ای مثل بروکلی، و مصرف لبنیات ویتامین D داشته و برای استخوان ها عالین.

بروکلی1

سیر و پیاز هم منبع خوب گوگرد هستن، ازشون لذت ببرین!

از مصرف نوشیدنی ها گازدار خودداری کنین. این نوشیدنی ها باعث بیرون راندن کلسیم از بدن میشن.

image

از مصرف غذاهایی که در یک بخش پروتئین بیش از اندازه ای دارن خودداری کنین. پروتئین بیش از اندازه باعث دفع کلسیم میشه.

مصرف چای و قهوه رو محدود کنین. به جای اونا یه لیوان شیر بخورین. شیر سرشار از کلسیم و مواد معدنی دیگه ای مثل ویتامین D ، فسفر و پتاسیم است و سلامتی استخوان ها رو بهبود میده.

ادامه داره…

منبع: نوین زی

Tweet ۱۰ نکته برای اینکه استخوان هایی قوی داشته باشید (بخش اول) - تصویر 3
کلمات کلیدی :
نظرات بییندگان :

بهترین مشاغل و خدمات شهر خود را ، در سایت نشونه پیدا کنید.

مشاهده سایت نشونه