باردار بودن به خودی خود کاری تمام وقته، حالا زنی را تصور کنین که در طول دوره بارداری کار هم میکنه.

باردار بودن به خودی خود کاری تمام وقته، حالا زنی را تصور کنین که در طول دوره بارداری کار هم میکنه.

اگه بارداری طبیعی داشته باشین ، مطمئنا کار کردن صدمه ای به شما نمیزنه. اما در طول ماه های بارداری باید بیشتر از همیشه احتیاط کنین. در این مطلب ما چند توصیه برای شما داریم تا مشکلاتی که ممکنه باهاش روبرو بشین رو درست اداره کنین.

بارداری

فهرست زیر حاوی تعدادی نکته مفید برای خانومای بارداره که کار میکنن :

در طول روز سه تا پنج وعده سالم بخورین: تنقلات مغذی مثل سبزیجات خام خرد شده، میوه، ماست، پنیر، جوانه ها، سویا، شیر و تخم مرغ ، مصرف کنین، چون این مواد غذایی برای زنان بارداری که کار میکنن عالین. البته خیلی مهمه که یک زن باردار در هر روز چهار وعده کلسیم مصرف کنه. مکمل های فولات و امگا ۳ که توسط دکتر تجویز میشن هم برای حفظ سلامت جسم و ذهن مفید بوده و برای رشد مناسب کودک لازمن.

تنقلاتی سالم در محل کار داشته باشین: وقتی گرسنه میشین یا قند خونتون پایین میاد و حالت تهوع میگیرین، تنقلاتی مثل پاپ کورن، کره بادام زمینی، کراکر، پنیر، تخم مرغ پخته و میوه بخورین. درصورتی که مشکل تهوع و بیماری صبحگاهی جدی بشه، داروهایی وجود داره که پزشک براتون تجویز میکنه. همچنین یه زن باردار باید زیاد آب بخوره و دچار کم آبی نشه.

همه چیز رو برنامه ریزی کنین و منظم باشین: میتونین با استفاده از یه دفترچه ، کارهایی که باید در محل کار و خونه انجام بدین رو یادداشت کنین. باید همه قرار ملاقات ها با پزشک و مسئولیت هایی که در محل کار دارین رو لیست کرده و همیشه همراه داشته باشین. یه جدول کاری تنظیم کرده و بهش متعهد بمونین و البته یادتون باشه که بیش از حد کار نکنین.
ادامه داره…

منبع: نوین زی

Tweet چند نکته برای زنانی که در طول دوره بارداری کار می کنند (بخش اول) - تصویر 2
نظرات بییندگان :

بهترین مشاغل و خدمات شهر خود را ، در سایت نشونه پیدا کنید.

مشاهده سایت نشونه