سوره مهر برند ویژه کتاب کودک و نوجوان معرفی می‌کند

سرویس اندیشه جوان ایرانی به نقل از مهر؛ بخش نشر و کتاب:

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی حوزه هنری، محمد حمزه‌زاده، مدیرعامل انتشارات سوره مهر درباره اهمیت برندسازی محصولات حوزه هنری و سوره مهر گفت: محصولات جانبی حوزه هنری که در آن‌ها اراده‌ای برای برندسازی وجود دارد، عمدتا بر پایه انیمیشن‌ها و فیلم‌های سینمایی پر بیننده تولید می‌شود و کمتر محصول جانبی هست که مبنای آن کتاب باشد. مگر اینکه آن کتاب در یک زمان طولانی منتشر شده باشد و با چند چاپ و با تیراژ بالا مثلا چند ده هزاری یا چند صد هزاری در اختیار مخاطبان قرار بگیرد و بتواند تبدیل به یک برند شود.

مدیرعامل انتشارات سوره مهر ادامه داد: اما با این حال در مورد خود برندسازی، انتشارات سوره مهر اخیرا در تدارک معرفی یک برند ویژه برای کتاب‌های کودک و نوجوانش است.

وی با بیان اینکه برای این برند عنوانی را ثبت کرده‌ایم، افزود: این عنوان را به زودی معرفی خواهیم کرد و از آن به بعد به عنوان زیربخش کتاب‌های انتشارات سوره مهر شاهد آن عنوان مستقل برای آثار کودک و نوجوان‌مان خواهیم بود.

حمزه‌زاده درباره دلیل این معرفی عنوان و برند مستقل توضیح داد: دلیل این کار آن است که اقتضائات معرفی و تبلیغ و ترویج کتاب‌های کودک و نوجوان و بازخوردهایشان با کتاب‌های بزرگسالان متفاوت است و باید برای تبلیغ و ترویج آن‌ها شیوه‌های ویژه‌ای را مد نظر قرار داد.

وی در پایان افزود: از این رو در انتشارات سوره مهر گروهی برای این کتاب‌ها و برندسازی آن‌ها مشغول کار هستند و امیدواریم بتوانیم تسلط در بازار کتاب‌های کودک و نوجوان به دست آثار تالیفی و تولیدی مولفان خودمان بیفتد، نه اینکه مانند شرایط کنونی این تسلط با کتاب‌های ترجمه‌ای باشد.

کلمات کلیدی :
نظرات بییندگان :

بهترین مشاغل و خدمات شهر خود را ، در سایت نشونه پیدا کنید.

مشاهده سایت نشونه