اگه به دنبال یه روش ساده برای کاهش سطح قند خون، تری گلیسیرید و کلسترول هستین میتونین همینجا پیداش کنین!

اگه به دنبال یه روش ساده برای کاهش سطح قند خون، تری گلیسیرید و کلسترول هستین میتونین همینجا پیداش کنین!

تحقیقی که اخیرا در بریتانیا انجام شده نشون داده که ایستادن برای سلامتی شما خیلی بهتر از نشستن است. این اولین تحقیقی نیست که اثرات مضر نشستن رو بررسی میکنه، و البته نتایج جالبی به دست آورده.

این تحقیق ۸۰۰ نفر شرکت کننده داشت، و محققان متوجه شدن ایستادن نشانگر قندخون، چربی و کلسترول رو به طور قابل تجهی بهبود میده.

ایستادن

ایستادن به مدت دو ساعت در روز (به جای نشستن)، سرعت قند خون رو به مقدار ۲ درصد و سطح تری گلیسیرید رو به مقدار ۱۱ درصد کاهش میده. همچنین نشانگر کلسترول خوب یا HDL رو هم بهبود میده.

این تحقیق نشون داد افرادی که از نظر جسمی فعال هستن (مثلا پیاده روی میکنن)، نتایج خیلی بهتری داشتن.

چطوری بیشتر بایستیم؟

میتونین برای مدت زمان کوتاهی در محل کار بایستید، یا ایستاده کارای خونه رو انجام بدین. سعی کنین در طول روز حداقل ۳۰ دقیقه ورزش کنید.

منبع: نوین زی

Tweet سطح کلسترول، چربی و قند خونتان را با ایستادن کنترل کنید! - تصویر 2
کلمات کلیدی :
نظرات بییندگان :

بهترین مشاغل و خدمات شهر خود را ، در سایت نشونه پیدا کنید.

مشاهده سایت نشونه