وزن اضافه کردن عمدی کاری زیرکانه است چون اگه بخواین از روش ساده بیشتر غذاخوردن استفاده کنین در نهایت دچار احساس سیری بیش از حد و تنبلی میشین، که اصلا حس خوبی نیست. به گفته “دکتر لیزا یانگ” خوشبختانه سه راه هوشمندانه وجود داره که از روشی سالم وزن اضافه کنین.

وزن اضافه کردن عمدی کاری زیرکانه است چون اگه بخواین از روش ساده بیشتر غذاخوردن استفاده کنین در نهایت دچار احساس سیری بیش از حد و تنبلی میشین، که اصلا حس خوبی نیست. به گفته “دکتر لیزا یانگ” خوشبختانه سه راه هوشمندانه وجود داره که از روشی سالم وزن اضافه کنین.

دلتان میخواهد کمی وزن اضافه کنید؟ پس از روش های سالم کمک بگیرید

  • اولین روش اینه که که مواد غذایی مصرف کنین که چربی بالایی دارن. اما مطمئن شید که چربی های سالم و اشباع نشده مصرف کنین نه چربی های اشباع شده. فقط به سراغ کره و خامه و پنیر خامه ای پر چرب نرین چون احساس سیری بیش از اندازه به سراغتون میاد، به اضافه اینکه این چربی ها برای سلامتی عمومی شما بد هستن. به جای این مواد غذایی میتونین برای میان وعده آجیل، آواکادو و ..، روغن زیتون رو به نان و سالادتون اضافه کنین.
  • روش دیگه اینه که بیشتر آب میوه بنوشین. نوشیدن آب میوه به تنهایی کفایت نمیکنه، اونو با وعده های غذاییتون میل کنین. معمولا ما به کسانی که رژیم لاغری دارن و میخوان وزنشون رو کم کنن میگیم به جای آب پرتقال، خود پرتقال رو بخورن چون کالری کمتری داره، اما شما که میخواین وزن اضافه کنین نیاز به کالری های بیشتری دارین، به جای میوه خوردن، آبمیوه بنوشین تا کالری بیشتری بگیرین. مزیت این روش اینه که دچار احساس سیری و پری بیش از حد نمیشین.
  • و نکته آخر اینکه به ورزش کردن ادامه بدین، اما بیشتر روی وزنه زدن و تمرینات قدرتی تمرکز کنین که توده های بدون چربی در بدنتون به وجود بیاره. توجه و تلاشتون رو صرف تمریناتی بکنین که وزن سالمی براتون به ارمغان بیاره و ماهیچه سازی کنه. (حتما درباره این تمرینات با مربی بدنسازی باشگاهی که میرین مشورت کنی��.)

منبع: نوین زی

کلمات کلیدی :
نظرات بییندگان :

بهترین مشاغل و خدمات شهر خود را ، در سایت نشونه پیدا کنید.

مشاهده سایت نشونه