هر زمانی که هوس سیگار کشیدن به سرتان زد، خوراکی های شور مثل چیبس، ترشی و … را امتحان کنید.

متخصصان مختلف در این مطلب به چند نکته درباره خوراکی ها اشاره می کنند که می توانند به ترک سیگار کمک کنند.

روش های زیادی برای ترک سیگار وجود دارد، از جمله برچسب های نیکوتین، هیپنوتیزم، تجویز دارو و … . با این حال تعداد کمی می دانند که یکی از بهترین روش ها چسبیدن به یخچال است!! منظورمان خوراکی های داخل یخچال است!

مصرف شیر، کرفس، هویج، میوه و سبزیجات قبل از سیگار کشیدن، باعث ایجاد مزه تلخی در دهان شده و افراد سیگاری را وادار می کند که فقط نیمی از سیگار خود را مصرف کنند و باقی آن را دور بیاندازند، زیرا ادامه ی سیگار کشیدن مزه وحشتناکی در دهان باقی خواهد گذاشت.

Concept: stop smoking, isolated on white; Shutterstock ID 127751402; PO: The Huffington Post; Job: The Huffington Post; Client: The Huffington Post; Other: The Huffington Post

مصرف خوراکی های سرشار از ویتامین C مثل پرتقال، لیمو، آملا و گواوا باعث کاهش میل به سیگار می شوند. به این دلیل که سیگار باعث محرومیت از عرضه ویتامین C شده و این کمبود را با نیکوتین پر خواهد شد.

هر زمانی که هوس سیگار کشیدن به سرتان زد، خوراکی های شور مثل چیبس، ترشی و … را امتحان کنید. همچنین می توانید مقداری نمک روی زبان گذاشته تا میل به سیگار کاهش پیدا کند.

مشغول نگه داشتن دهان از جمله روش های دیگر برای کاهش میل به سیگار است. می توانید آبنبات و آدامس های بدون شکر را امتحان کنید.

رایحه و عطر میوه های خشک هم به کاهش میل به سیگار کمک می کند.

منبع: نوین زی

Share the post "با این رژیم غذایی، سیگار را راحت تر ترک کنید"

  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • Pinterest
  • LinkedIn
  • E-mail

Related posts:

  1. رژیم های غذایی غنی از پروتئین به اندازه سیگار کشیدن مضر هستند
  2. با این رژیم غذایی هر هفته یک کیلوگرم کم کنید
  3. گردو را به رژیم‌ غذایی خود اضافه‌ کنید
  4. خصوصیات یک رژیم غذایی خوب
Tweet با این رژیم غذایی، سیگار را راحت تر ترک کنید - تصویر 2
کلمات کلیدی :
نظرات بییندگان :

بهترین مشاغل و خدمات شهر خود را ، در سایت نشونه پیدا کنید.

مشاهده سایت نشونه